انجام ۸۰۰ بازدید از زندان‌های استان قزوین توسط قضات

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین در امور زندانیان گفت: قضات و مدیران قضایی استان در نیمه نخست سال جاری ۸۰۰  بازدید از زندان ها و کانون اصلاح و تربیت استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، حجت الاسلام علی مظفری با بیان اینکه بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان امری ضروری است؛ گفت: یکی از سیاست‌های راهبردی دستگاه قضایی، بازدید از زندان‌ها و رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان است که به صورت مستمر در استان قزوین صورت می گیرد.

وی ادامه داد: برنامه ساماندهی قضایی زندانیان با هدف ارتقای وضعیت تحت نظرگاه ها، زندان ها و کانون های اصلاح و تربیت با حضور مقامات قضایی در زندان انجام می شود تا زندانیان به صورت مستقیم و رو در رو مشکلات و خواسته های خود را مطرح کنند.

مظفری گفت: در نیمه نخست سال جاری قضات و مقامات قضایی استان ۸۰۰ بازدید از زندان ها، تحت نظرگاه ها و کانون اصلاح وتربیت بازدید کرده اند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان قزوین در امور زندانیان در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از مرخصی، درخواست بهره مندی از ارفاقات قانونی، استفاده از پابند الکترونیک، آزادی مشروط و ... از مهم ترین درخواست های زندانیان بود و مورد رسیدگی قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha